Home ARXIU Notícies 10/11 Júnior femení Difícil victòria de les júniors a Marratxí (40-47)
foto-015m.jpg
Difícil victòria de les júniors a Marratxí (40-47) PDF Imprimeix Correu electrònic
Júnior femení
divendres, 22 d'octubre de 2010

Com ja hem dit en altres cròniques, a dia d'avui en aquesta categoria i en aquesta de fase de promoció no hi ha enemic petit i tots els camps són difícils. Una nova mostra d'això va ser el partit disputat aquest dissabte a les nostres juniors al camp del Pla de na Tesa.

Una sortida amb bona intensitat defensiva però molts dubtes en atac va propiciar que no s'aconseguís una cistella fins al minut 6 del primer quart. Afortunadament, la tasca defensiva ens va permetre estar encara en el partit: 6-2 al minut 6 de joc. D'aquí al final del quart l'equip es va anar ficant en el joc per arribar al final amb el resultat de 12 a 12.

Es començava el quart amb millors sensacions que el primer, però aquestes no es transformaven en cistelles i, tot i arribar a col.locar-se un punt dalt en el minut 13 (15-16), els següents 7 minuts s'encaixava un parcial de 11 a 2 que posava el marcador en desavantatge de 8 punts, 26 a 18, al final del segon quart.

Mal es presentava la segona part, però l'equip va decidir prémer en defensa i esperar amb paciència l'encert en atac. D'aquesta manera, creant moltes dificultats a l'atac de l'equip contrari i dominant el rebot millor que a la primera part, les nostres jugadores van poder córrer, anotar fàcil i tenir continuïtat en atac. I malgrat el canvi defensiu a zona de l'equip contrari, amb la barreja adequada d'agressivitat i paciència es va anotar amb fluïdesa en aquest quart, encadenant un parcial favorable de 18 a 2, per acabar el període amb el resultat de 28 a 36. Una cosa impensable només uns minuts abans.

L'últim quart va ser més igualat. L'equip contrari no es va rendir en cap moment i recolzat pel seu públic va seguir pressionant. Després d'un parcial de 9 a 2 es va acostar a 2 punts (37 - 39) a 3 minuts per la conclusió del partit. Però de nou la nostra bona defensa, més l'aportació de totes les jugadores al llarg de tot el partit, ens va permetre administrar l'avantatge correctament per arribar al definitiu 40-47.

Enhorabona al grup per una victòria davant un equip dels de "la nostra" lliga i per la manera d'aconseguir-la: a base del treball de tot el grup (incloent-hi les que no van jugar) per superar les adversitats, en aquest cas la falta de encert en atac de la primera part.

Que els bons partits ens serveixin de motivació per treballar dur en els entrenaments.