Bàsquet Manacor 45 - DAKOTA ALCÚDIA 63

Partit molt estrany i amb molts alts i baixos el jugat per els nostres aquest dissabte a les 9 del vespre contra Manacor, equip al que ja havíem guanyat les dues vegades a l’altre grup.

Amb un arbitratge molt permissiu i que va passar factura al propi àrbitre al llarg d’aquest, els nostres no es trobaven còmodes  al partit, tot i així, a base d’intentar-ho i amb un joc més o manco adequat a les nostres característiques vam enganxar un primer parcial de 9-13.

El segon quart va seguir la mateixa tònica, tot i que les defenses van ser manco agressives el nivell de joc i les decisions preses entraven dins la nostra lògica de joc. Això afegit a un parell d’encerts en ataca i a la bona tasca al rebot ens va dur a un parcial de 12-20.

Un tercer quart fantàstic, cosa estranya per als nostres, va acabar de rompre el partit al nostre favor. Contraatacs, bones defenses i bona selecció de tir, ens va dur a un parcial de 2-18 que ens postulava més cap a la victòria final.

Un darrer quart horrible en tots els aspectes, sobretot en l’apartat defensiu, fruit de les picabaralles que hi va haver entre els jugadors d’ambdós equips produïda per la ja mencionada permissivitat arbitral, fet del que nosaltres no ens vam saber aïllar i que ens va fer fora del partit, va proporcionar que l’equip manacorí maquillés el marcador final amb un parcial de 22-12.

Es una llàstima l’actitud que estam demostrant darrerament.  Si ens dediquéssim a jugar així com sabem, pffffff, se cert que disfrutariem ben molt.

AVÍS: Per als jugadors compresos entre les categories minis i cadets, animeu-vos a venir al nostre CAMPUS DE PASQUA. Segur que gaudireu ben molt  de 5 dies de vacances jugant a bàsquet.


Partido muy extraño y con muchos altibajos el jugado por nuestros este sábado a las 9 de la noche contra Manacor , equipo al que ya habíamos ganado las dos veces al otro grupo.

Con un arbitraje muy permisivo y que pasó factura al propio árbitro lo largo de este , los nuestros no se encontraban cómodos en el partido, aún así , a base de intentarlo y con un juego más o menos adecuado a nuestras características enganchamos un primer parcial de 9-13 .

El segundo cuarto siguió la misma tónica , aunque las defensas fueron menos agresivas el nivel de juego y las decisiones tomadas entraban dentro de nuestra lógica de juego . Esto añadido a un par de aciertos en ataque y en la buena tarea al rebote nos llevó a un parcial de 12-20 .

Un tercer cuarto fantástico , algo extraño para nuestros , terminó de romper el partido a nuestro favor. Contraataques , buenas defensas y buena selección de tiro , nos llevó a un parcial de 2-18 que nos postulaba más hacia la victoria final.

Un último cuarto horrible en todos los aspectos, sobre todo en el apartado defensivo , fruto de las peleas que hubo entre los jugadores de ambos equipos producida por la ya mencionada permisividad arbitral , hecho del que nosotros no nos saber aislar y que nos echó del partido , proporcionó que el equipo manacorí maquillara el marcador final con un parcial de 22-12 .

Es una lástima la actitud que estamos demostrando últimamente . Si nos dedicáramos a jugar así como sabemos , pffffff , se cierto que disfrutaríamos bien mucho.

AVISO : Para los jugadores comprendidos entre las categorías minis y cadetes , animaos a venir a nuestro CAMPUS DE PASCUA . Seguro que disfrutará bien muy de 5 días de vacaciones jugando al baloncesto .


ANOTADORS:  Rafel Pascual (4), Mariano Socias (14), Tomeu Mariano Caldés (21), Juan Carlos García (5), Josep Sánchez (2), Joaquin Acosta (1), César Orrego (7), Adrián Villamayor (9).