Home Notícies per equips Cadet masculí B Mal partit amb derrota del Cadet Masculí B (89-44)
foto-001.jpg
Mal partit amb derrota del Cadet Masculí B (89-44) PDF Imprimeix Correu electrònic
Cadet masculí B
dissabte, 14 de novembre de 2009

Si només fa una setmana, a la crònica es reflectia que les sensacions eren bones i es veia una millora en general de l'equip, cal a dir, que va ser sols a aquell partit, i que aquest cap de setmana a Muro, les coses han tornat pel seu camí.

El partit va començar amb un desencert total, que posiblement va acabar de minar els ànims dels nostres, ja que varem fallar cistelles fàcils sota cistella, el que ens hagués ficat dins el partit almanco durant els primers 10 minuts.

Sols el tercer quart va ser destacable, amb un bon joc en atac per part dels nostres jugadors, però que seguien essent un colador en defensa.Com a nota positiva dir que el tercer quart el vàrem guanyar.

Que se pot destacar del partit? La bona actuació de Mariano Socias en tots els aspectes del joc, que va estar en tot moment ficat dins el partit, i no va baixar mai les mans, a l'igual que Venanci Plomer, que tot i ser el més petit físicament, va ser un autèntic moscard per al jugador que ell defensava. Bona actuació també dels altres dos infantils, Juan Carles i Igor, que el temps que varen estar en pista, varen fer bona feina. Dels cadets destacar a Carlos Benito, que encara que només fossen 10 minuts, va demostrar del que es capaç de fer si està concentrat, essent un autèntic killer dins la zona. I com no, a Fèlix Muñoz, que tot i haver estat malalt, va donar moltíssima intensitat els minuts que va estar en pista.

Per part negtiva, seria gairebé, tot la resta. Falta total de concentració, falta total de sacrifici col.lectiu, prop de 40 pilotes perdudes, mentalitat guanyadora 0...

Els parcials foren : 19-5, 25-7, 13-15,27,17.

ANOTADORS: Mariano Socias (10), Carlos Benito (19), Carlos Villar (5), Sergio Priego (2), Fèlix Muñoz (6), Alex Gaviria (2).

 

 

Comentaris 

 
#2 Gato 16-11-2009 16:16
Com diu en carlos partit pesim i en defensa amb de posar moltisima mes intesitat de sa que varem posar al partit i grasias a nes infantil que pujen cada cap de setmana.

Anim i a seguir millorant
Citar
 
 
#1 Carlos 11 16-11-2009 15:15
La verdad es que fue un partido pésimo, no podemos perder tantos balones, y la defensa hay que mejorarla. Y suerte que tenemos a los infantiles que nos ayudan por que sino vamos a seguir siendo un coladero

De todas formas hay que dar tiempo a la gente que ha llegado nueva para que aprendan a jugar a este deporte.

Va equipo, a seguir mejorando!
Citar