Home Notícies per equips Primera autonòmica masculí Important victòria contra La Salle (73-68)
foto-015l.jpg
Important victòria contra La Salle (73-68) PDF Imprimeix Correu electrònic
Primera autonòmica masculí
dissabte, 28 de novembre de 2009

Partit molt interessant el jugat en dissabte a Alcúdia, entre el Dakota Alcúdia i La Salle de Palma. Partit que mirant la classificació i el resultat de la primera volta havia de ser clarament dominat per l'equip de Palma, però aquesta vegada l'Alcúdia va saber estar en el partit durant els quaranta minuts i finalment va poder aconseguir una important vistòria per a començar amb bon peu la segona volta.

El primer quart va ser molt igualat amb petites avantatges de l'Alcúdia, però amb els dos equips molt aficats en el partit.

En el segon quart va ser quan es varen produir els parcials més importants, a on en primer lloc l'Alcúdia va aconseguir anar-se'n de deu punts, però gràcies al tir exterior dels palmesans varen ser capaços de recuperar el desavantatge i arribar al descans amb un punt per davant.

En el tercer quart cap dels dos equips es va poder distanciar en el marcador entrant en el darrer quart amb una avantatge favorable a La Salle de sis punts.

La clau del partit va ser l'inici del darrer quart a on l'Alcúdia va ser capaç d'aconseguir un parcial d'onze a zero i La Salle no va anotar fins al minut set. Tot i això es va haver de lluitar fins al darrer segon per acabar aconseguint la victòria.

Els parcials varen ser el primer quart: 18-14; el segon quart: 18-23; el tercer quart: 14-19 i el darrer quart: 23-12.

Punts: Salcedo: 15; Busquets: 2; Pomar: 2; Parcero: 6; Fanals: 16; Juan: 3; Crespí: 13; Ramis: 0; Colom: 0; Pascual: 16