Articles

DAKOTA ALCÚDIA 49 - Bàsquet Manacor 38

Després de dues derrotes consecutives arribà una nova victòria a casa, on hem d’intentar no perdre cap altre partit.

Com es habitual, vàrem començar amb un parcial de 4 a 0 recuperant la primera pilota del partit després d’una bona defensa, però com també es habitual, vam encaixar el mateix parcial per davallar els braços massa prest. Així, intercanviant cistelles i males decisions vam arribar al final del primer parcial amb un tanteig desfavorable de 9-10.

El nostre joc d’atac no podia empitjorar, però tampoc el de defensa, així que ens vam posar mans a la feina i dominant el rebot vam començar a jugar més còmodes en atac, cosa que va propiciar una mica de ruptura al marcador amb un parcial de 14-8.

El tercer quart es va ajustar una mica mes i els manacorins no van donar el seu braç a tòrcer i van posar tota la carn a la graella per retallar la poca diferència al marcador, però els nostres van mantenir la mateixa línia i van guanyar el parcial 12-10.

Més del mateix al darrer quart on vam millora una mica les nostres prestacions tot i no jugar al mateix nivell al que entrenem. Parcial de 14-10 i victòria que queda a casa.

DESTACAR que hem de mantenir el nivell dels entrenaments als partits i que no ens podem relaxar només per haver fet un parcial favorable.


Después de dos derrotas consecutivas llegó una nueva victoria en casa , donde tenemos que intentar no perder ningún otro partido.

Como es habitual, empezamos con un parcial de 4 a 0 recuperando la primera bola del partido tras una buena defensa , pero como también es habitual, encajamos el mismo parcial por bajar los brazos demasiado pronto. Así , intercambiando canastas y malas decisiones llegamos al final del primer parcial con un tanteo desfavorable de 9-10 .

Nuestro juego de ataque no podía empeorar , pero tampoco el de defensa , así que nos pusimos manos a la obra y dominando el rebote empezamos a jugar más cómodos en ataque, lo que propició un poco de ruptura en el marcador con un parcial de 14-8 .

El tercer cuarto se ajustó un poco más y los manacorins no dieron su brazo a torcer y pusieron toda la carne en el asador para recortar la poca diferencia en el marcador , però los nuestros mantuvieron la misma línea y ganaron el parcial 12-10 .

Más de lo mismo en el último cuarto donde mejoramos un poco nuestras prestaciones pese a no jugar al mismo nivel en el que entrenamos . Parcial de 14-10 y victoria que queda en casa.

DESTACAR que debemos mantener el nivel de los entrenamientos a los partidos y que no nos podemos relajar sólo por haber hecho un parcial favorable.


Parcials: 9-10, 14-8, 12-10, 14-10

Anotadors:  Rafel Pascual (4),  Tomeu Mariano Caldés (17), Juan Carlos Garcia (6), Josep Sánchez (2), Joaquin Acosta (4), Jesús Corzo (2), César Orrego (8), Adriàn Villamayor (6).