Articles

DAKOTA ALCÚDIA 68 - Bàsquet Pla 55

Primer partit de la segona volta de la fase de promoció que dona accés al grup especial del junior masculí de Mallorca. Partit contra un equip que només havia perdut un partit, i que ens havia guanyat amb suficient solvència a l’inici de temporada.  Al final, victòria que queda a Alcúdia i primera victòria de la segona volta.

Començàvem el partit amb la premissa de lluitar totes les pilotes i de ser un autèntic mur defensiu, i si fos el cas de tots els partits de rompre ja d’inici, no perdre aquesta avantatge. Primer parcial de 8 a 4, que marcà un primer punt d’inflexió per a continuar amb un nou parcial de 10-0, demostrant les nostres intencions i jugant amb les nostres principals armes. Parcial de 24-10.

Segon quart molt més igualat. Després de la sorpresa inicial l’equip de Marratxí es va replantejar el partit i va jugar les seves millors armes, amb el que el quart es va convertir en un joc d’atac on ambdós equips van intercanviar cistelles. Destacar que la zona plantejada per l’equip rival, per primera vegada no ens va suposar un calvari, i la vam atacar amb criteri i solvència. Parcial de 15-14.

Sabent que l’equip rival sortiria com a una moto per a retallar la distància al marcador, la premissa al descans va ser la de mantenir la calma, i seguir jugant al nostre ritme, fora precipitacions ni errades greus. Aspecte que vam assolir des del minut 1 del quart, donant tot durant 10 minuts més, fet que va propiciar un parcial de 21-13.

Darrer quart, on els marratxiners van jugar els seus darrers cartutxos i van retallar 10 punts al marcador amb un parcial de 8-18. L’equip va jugar els primers 7 minuts al mateix nivell que la resta de partit, però es va deixar endur (segurament per decisions tècniques) als darrers 3 minuts, on es va perdre l’avantatge per guanyar l’average.

Al final, victòria molt important, que ens anima a seguir treballant al mateix nivell del que ho fem als entrenaments, demostrant-se els resultats amb la passa endavant que estant donant tots els jugadors. Proper partit complicat, tot i que jugant al mateix nivell, segur que donarem batalla.


Primer partido de la segunda vuelta de la fase de promoción que da acceso al grupo especial del junior masculino de Mallorca. Partido contra un equipo que sólo había perdido un partido, y que nos había ganado con suficiente solvencia al inicio de temporada. Al final, victoria que queda en Alcúdia y primera victoria de la segunda vuelta .

Empezábamos el partido con la premisa de luchar todos los balones y de ser un auténtico muro defensivo, y si fuera el caso de todos los partidos de romper ya de inicio, no perder esta ventaja. Primer parcial de 8 a 4, que marcó un primer punto de inflexión para continuar con un nuevo parcial de 10-0 , demostrando nuestras intenciones y jugando con nuestras principales armas . Parcial de 24-10.

Segundo cuarto mucho más igualado. Tras la sorpresa inicial del equipo de Marratxí se replanteó el partido y jugó sus mejores armas, con lo que el cuarto se convirtió en un juego de ataque donde ambos equipos intercambiaron canastas . Destacar que la zona planteada por el equipo rival, por primera vez no nos supuso un calvario, y la atacamos con criterio y solvencia. Parcial de 15-14.

Sabiendo que el equipo rival saldría como una moto para recortar la distancia en el marcador, la premisa en el descanso fue la de mantener la calma, y seguir jugando a nuestro ritmo, fuera precipitaciones ni errores graves . Aspecto que logramos desde el minuto 1 del cuarto, dándolo todo durante 10 minutos más, lo que se saldó un parcial de 21-13.

Último cuarto, donde los marratxiners jugaron sus últimos cartuchos y recortaron 10 puntos en el marcador con un parcial de 8-18. El equipo jugó los primeros 7 minutos al mismo nivel que el resto de partido, pero se dejó llevar (seguramente por decisiones técnicas) en los últimos 3 minutos, donde se perdió la ventaja para ganar el average.

Al final, victoria muy importante , que nos anima a seguir trabajando al mismo nivel de lo que lo hacemos en los entrenamientos, demostrándolo en los resultados con el paso adelante que están dando todos los jugadores. Próximo partido complicado, aunque jugando al mismo nivel, seguro que daremos batalla.


PARCIALS: 24-10//15-14//21-13//8-18

ANOTADORS: Mariano Socias (14), Tomeu Mariano Caldés (9), Juan Carlos Garcia (7), Josep Sánchez (3), Álex Castaño (4), Joaquin Acosta (2), César Orrego (14), Adrián Villamayor (15)