Articles

Bahía San Agustín 57 - DAKOTA ALCÚDIA 48

Mal regust de boca abans de les vacances de Nadal,  degut a una dura derrota,  difícil d’asimilar i que fa replantejar moltes coses.

Ens enfrontàvem a un equip superior físicament,  però al que vam dominar a casa durant tot el partit tot i el curt resultat final. Sabíem que les nostres opcions passaven per guanyar aquest partit,  i no se sap si va ser el canvi de data,  la pista de joc,  o el que,  però el nostre equip no pareixi el mateix.

Començàvem el partit amb dues baixes,  una per lesió i l’altre per viatge,  però això no suposava cap handicap ja que els cadets Àlex i Adrià sempre estan disposats a donar una mà. I com sempre,  el primer quart començava favorable als nostres,  amb un primer parcial de 2-6,  i jugant còmodes,  amb el nostre estil,  imposant el nostre ritme als dos costats de la pista,  forçant un caramull de faltes i llançant un caramull de tirs lliures,  que d’haver estat als nostres guarismes habituals,  podríem haver obert una bona ferida. Al final del quart,  10-15 favorable als nostres.

El segon quart va ser pràcticament igual,  tot i que una de les premisses principals estava fallant a cada defensa,  ja que la nostra falta de voluntat al rebot,  donava moltíssimes segones opcions als rivals,  que gràcies a això es van mantenir dins el partit. Parcial de 12-13

Després del descans,  i com ja ens esperàvem,  l’equip rival es va col.locar en zona,  cosa que no es va fer massa mal a aquest quart,  perquè amb bon criteri vam aconseguir neutralitzar-la. Una vegada mes,  el nostre problema era el rebot defensiu,  on cada rebot era una segona o tercera opció dels contraris fins a fer cistella. Així i tot,  sabent com es el nostre equip,  el parcial de 14-12,  no ens preocupava.

La premissa seguia essent clara,  treballar la nostra gran qualitat defensiva i aprofitar per a córrer el contraatac i dominar el rebot defensiu,  però la realitat fou ben diferent al que ens esperàvem. Lents en defensa,  fluixos al rebot i espessos e inactius en atac,  un combinat que ens dugué a un 21-8 en contra,  per acabar perdent el partit 57-48.


Mal sabor de boca antes de las vacaciones de Navidad, debido a una dura derrota difícil de asimilar y que hace replantearse muchas cosas.

Nos enfrentábamos a un equipo superior físicamente, pero al que dominamos en casa durante todo el partido a pesar del corto resultado final. Sabíamos que nuestras opciones pasaban por ganar este partido, y no se sabe si fue el cambio de fecha, la pista de juego, o el que, pero nuestro equipo no parezca el mismo.

Empezábamos el partido con dos bajas, una por lesión y el otro por viaje, pero esto no suponía ningún handicap ya que los cadetes Alex y Adrià siempre están dispuestos a dar una mano. Y como siempre, el primer cuarto comenzaba favorable a los nuestros,  con un primer parcial de 2-6, y jugando cómodos,  con nuestro estilo, imponiendo nuestro ritmo a ambos lados de la pista, forzando un montón de faltas y lanzando un montón de tiros libres, que de haber estado en  nuestros guarismos habituales, podríamos haber abierto una buena brecha. Al final del cuarto, 10-15 favorable a los nuestros.

El segundo cuarto fue prácticamente igual, aunque una de las premisas principales estaba fallando en cada defensa,  ya que nuestra falta de voluntad en el rebote daba muchísimas segundas opciones a los rivales,  que gracias a ello se mantuvieron dentro del partido. Parcial de 12-13

Tras el descanso y como ya esperábamos, el equipo rival se colocó en zona lo que no nos hizo demasiado daño en este cuarto, porque con buen criterio conseguimos neutralizarla. Una vez más,  nuestro problema era el rebote defensivo, donde cada rebote era una segunda o tercera opción de los contrarios hasta meter canasta. Aun así,  sabiendo cómo es nuestro equipo, el parcial de 14-12, no nos preocupaba.

La premisa seguía siendo clara, trabajar nuestra gran calidad defensiva y aprovechar para correr el contraataque y dominar el rebote defensivo, pero la realidad fue muy diferente a la que nos esperábamos. Lentos en defensa, flojos en el rebote y espesos e inactivos en ataque, un combinado que nos llevó a un 21-8 en contra, para acabar perdiendo el partido 57-48.


PARCIALS: 10-15// 12-13// 14-12// 21-8

ANOTADORS: Mariano Socias (22),  Juan Carlos Garcia (6),  Josep Sánchez (3),  Adrià Palou (6),  Jesús Corzo (2),  César Orrego (4),  Adrián Villamayor (5)