Articles

DAKOTA ALCÚDIA 57 - Cide 48

Darrer partit de la fase de promoció amb tot ja decidit. Al final, dos partits dolents ens van allunyar de l’objectiu de quedar segons per darrera un imbatut La Salle. 

Partit a priori complicat donada la igualtat del partit d’anada dins la pista de CIDE que es va resoldre als darrers 10 minuts fruit d’una molt bona defensa a un partit molt per davall el nostre nivell. Per tant, per aquest envit, teníem les coses molt clares. Jugar al nostre ritme.

Primer quart on els nostres van posar la directa essent superiors en totes les vessants del joc a un CIDE completament sorprès del nostre ritme i cabdal ofensiu. Parcial de 19-7.

Més del mateix a l’inici del segon quart, on al minut tres ja havíem augmentat la diferència. L’equip rival es va posar en zona, però els nostres van seguir al seu ritme, tot i que la zona va aconseguir donar més opcions d’atac als contraris per acabar el quart amb un parcial de 18-13.

17 punts d’avantatge a l’inici del tercer quart que ben aviat es van convertir en 22, dominant absolutament el partit. Un aldarull a la grada provocats per les protestes als gestos cap al públic d’un dels jugadors que estava a la pista, va provocar una aturada del partit. Això va suposar una aturada al nostre ritme i un reset a la nostra concentració, cosa de la qual es beneficià el rival.  Els nostres van perdre les idees en atac i la eficàcia defensiva. Parcial de 13-14.

Més del mateix al darrer quart, amb un paupèrrim 5/12 en tirs lliures,. Tanta sort de l’avantatge assolida a principis del tercer quart. Parcial de 7-14.

levat els darrers 15 minuts de partit. Els nostres van tornar a fer un partit de llibre, manejant el partit al seu antull, volant en atac, i mossegant en defensa. Així dona gust ser entrenador d’un equip.


Último partido de la fase de promoción con todo ya decidido . Al final , dos partidos malos nos alejaron del objetivo de quedar segundos por detrás un imbatido La Salle.

Partido a priori complicado dada la igualdad del partido de ida en la pista de CIDE que se resolvió en los últimos 10 minutos fruto de una muy buena defensa  en un partido muy por debajo de nuestro nivel . Por tanto, para este envite , teníamos las cosas muy claras. Jugar a nuestro ritmo.

Primer cuarto donde los nuestros pusieron la directa siendo superiores en todas las vertientes del juego a un CIDE completamente sorprendido de nuestro ritmo y capital ofensivo . Parcial de 19-7.

Más de lo mismo al inicio del segundo cuarto , donde en el minuto tres ya habíamos aumentado la diferencia . El equipo rival se puso en zona , pero los nuestros siguieron a su ritmo , aunque la zona consiguió dar más opciones de ataque a los contrarios para acabar el cuarto con un parcial de 18-13.

17 puntos de ventaja al inicio del tercer cuarto que pronto se convirtieron en 22 , dominando absolutamente el partido. Un altercado en la grada provocado por las protestas a los gestos hacia el público de uno de los jugadores que estaba en la pista, provocó una parada del partido. Esto supuso una parada en nuestro ritmo y un reset a nuestra concentración , cosa de la que se benefició el rival . Los nuestros perdieron las ideas en ataque y la eficacia defensiva. Parcial de 13-14.

Más de lo mismo en el último cuarto , con un paupérrimo 5/12 en tiros libres. Tanta suerte de la ventaja lograda a principios del tercer cuarto . Parcial de 7-14 .

Salvo los últimos 15 minutos de partido, los nuestros volvieron a hacer un partido de libro , manejando el tiempo a su antojo , volando en ataque , y mordiendo en defensa . Así da gusto ser entrenador de un equipo .

PARCIALS: 19-7// 18-13// 13-14// 7-14

ANOTADORS: Rafel Pascual (2), Mariano Socias (13), Tomeu Mariano Caldés (6), Josep Sánchez (1), Joaquin Acosta (8), Jesús Corzo (5), César Orrego (10). Adriàn VIllamayor (12).