Articles

Colonya Pollença 45 – DAKOTA ALCÚDIA 46

Primer i disputadíssim partit, així com ha de ser un derbi comarcal, de la segona fase de competició. Un primer quart molt eficient dels nostres amb una molt bona defensa d’equip sobre els jugadors rivals que eixugava pràcticament cada un dels seus atacs i que ens proporcionava sortides al contraatac i possessions més llargues però fluides. Parcial de 8-15.

Amb la mateixa dinàmica el segon parcial va caure de la nostra part aconseguint encara més dificultar l’atac dels pollencins, que es veien incapaços de jugar amb claredat, i que només van aconseguir una cistella en joc. Parcial de 5-15

Sabent que l’equip rival sortiria amb un ganivet entre les dents, que jugaven a casa, i que en un moment o l’altre es plantarien en zona, la premissa era la de no cometre errades en defensa, gestionar l’avantatge i atacar la zona amb alegria com hem fet als altres partits. Però només es van complir els pronòstics sobre el rival. La nostra defensa va passar a ser un cúmul de continues errades que van aprofitar els contraris per amb un quart remuntar i tirar per enterra tota la nostra feina. A base de triples fàcils (fins a 4 a aquest quart), que van encoratjar a l’equip de Pollença es va igualar el marcador abans del darrer quart davant la impotència i el desordre del nostre atac. Parcial de 18 a 3.

Així tenint clares les ordres que havíem de seguir, els nostres van tornar a entrar al partit. La defensa seguia essent absurda, i les dificultats en atac continuaven cosa que no ens va permetre tornar a distanciar-nos al marcador. Alternances fins als darrers compassos del partit ajudades per els triples locals que foren un costant mal de cap als darrers 20 min. Els pollencins van tenir dos tirs lliures per a si no guanyar al partit almanco no perdre’l, però errant el primer i anotant el segon, es va demanar un minut per preparar la jugada que ens donés l’empat o la victòria. Moviments pràcticament a la perfecció i fortuna que va caure de la nostra part a entrar el triple a falta de 4 segons. 1 punt amunt i triple per guanyar dels rivals que no va entrar....per sort. Parcial de 14-13.

Enhorabona a l’equip de Pollença per la gran feina que van fer a la segona part.


Primer y disputadísimo partido, así como debe ser un derbi comarcal , de la segunda fase de competición. Un primer cuarto muy eficiente de los  nuestros con una muy buena defensa de equipo sobre los jugadores rivales que secaba prácticamente cada uno de sus ataques y que nos proporcionaba salidas al contraataque y posesiones más largas pero fluidas. Parcial de 8-15 .

Con la misma dinàmica el segundo parcial cayó de nuestra parte consiguiendo aún más dificultar el ataque de los pollensines , que se veían incapaces de jugar con claridad , y que sólo lograron una canasta en juego . Parcial de 5-15

Sabiendo que el equipo rival saldría con un cuchillo entre los dientes , que jugaban en casa , y que en un momento u otro se plantarían en zona , la premisa era la de no cometer errores en defensa , gestionar la ventaja y atacar la zona con alegría como hemos hecho los demás partidos. Pero sólo se cumplieron los pronósticos sobre el rival . Nuestra defensa pasó a ser un cúmulo de continuas errores que aprovecharon los contrarios para con un cuarto remontar y tirar por tierra todo nuestro trabajo . A base de triples fáciles ( hasta 4 a este cuarto ) , que alentaron al equipo de Pollença se igualó el marcador antes del último cuarto ante la impotencia y el desorden de nuestro ataque. Parcial de 18 a 3.

Así teniendo claras las órdenes que teníamos que seguir ,los nuestros volvieron a entrar en el partido. La defensa seguía siendo absurda , y las dificultades en ataque continuaban cosa que no nos permitió volver a distanciarnos en el marcador . Alternancias hasta los últimos compases del partido ayudadas por los triples locales que fueron un costante dolor de cabeza en los últimos 20 min. Los pollensines tuvieron dos tiros libres para si no ganar el partido al menos no perderlo, pero errando el primero y anotando el segundo , se pidió un minuto para preparar la jugada que nos diera el empate o la victoria . Movimientos prácticamente a la perfección y arriesgando, la fortuna  cayó de nuestra parte al entrar el triple a falta de 4 segundos. 1 punto arriba y triple para ganar de los rivales que no entró .... por suerte . Parcial de 14-13.

Enhorabuena al equipo de Pollença por el gran trabajo que hicieron en la segunda parte.


ANOTADORS: Mariano Socias (13), Tomeu Mariano Caldés (10), Juan Carlos García (2), Josep Sánchez (7), Joaquin Acosta (2), Jesús Corzo (3), César Orrego (2), Adriàn Villamayor (7).