Articles

DAKOTA ALCÚDIA 63 - Cide 69

Mal partit dels nostres juniors que no van ser capaços de mantenir el nivell de concentració del primer quart contra un equip amb característiques similars a les nostres i que les ganes de guanyar-nos per primera vegada aquesta temporada els van donar un plus per endur-se’n el partit.

Primer parcial en el que vam ser molt superiors al rival, sense cometre errors en defensa, amb un contraatac formidable i un joc estàtic molt ben estructurat i ben fluït. Parcial de 21-11.
Segon parcial bastant fluix on el nivell defensiu va pegar per terra, reduint així les nostres prestacions ofensives, on no hi va haver contraatacs, ni circulació de pilota, ni res per l’estil del que entrenam habitualment i s’assembla al bàsquet que se’ns dona bé. Parcial de 16-22.

Després del descans, com ja podíem intuir l’equip rival es va posar en zona. Els nostres no ho van fer malament, atacant amb un criteri adient la zona i amb més o manco l’eficàcia esperada. Però una vegada més, la nostra defensa anava a base d’enllumenades. Vam intentar fer zona que ens va servir per a fer dos o tres contraatacs, però novament no van saber mantenir la intensitat, ni els que estaven en pista ni els que sortien de la banqueta. Això ens va impedir tornar a prendre el vol i partir al marcador. Parcial de 12-12.

El darrer quart va començar amb molta igualtat, amb els dos equips ficats dins el partit, posant tot el que podíem posar aquell moment al foc, però la voluntat divina de qualque  Déu il•luminat feu que els rivals tinguessin  l’opció de tirar fins a 17 tirs lliures consecutius per 0 dels nostres. Sort vam tenir que l’equip rival no va estar afortunat des del tir lliure i el mal no va ser més gros. Davant això, els nostres van fer el que van poder, tot i que vam morir a la vorera.  Parcial de 14-24.


Mal partido de nuestros juniors que no fueron capaces de mantener el nivel de concentración del primer cuarto contra un equipo con características similares a las nuestras y que las ganas de ganarnos por primera vez esta temporada les dieron un plus para llevarse  el partido.

Primer parcial en el que fuimos muy superiores al rival , sin cometer errores en defensa , con un contraataque formidable y un juego estático muy bien estructurado y bien fluido . Parcial de 21-11 .

Segundo parcial bastante flojo donde el nivel defensivo estaba por los suelos , reduciendo así nuestras prestaciones ofensivas , donde no hubo contragolpes, ni circulación de balón , ni nada por el estilo de lo que entrenamos  habitualmente y se parece al baloncesto que se nos da bien. Parcial de 16-22 .

Tras el descanso, como ya podíamos intuir el equipo rival siguió en zona . Los nuestros no lo hicieron mal , atacando con un criterio adecuado la zona y  más o menos con la eficacia esperada . Pero una vez más , nuestra defensa iba a base de alumbradas . Intentamos hacer zona que nos sirvió para hacer dos o tres contragolpes , pero nuevamente no supimos mantener la intensidad , ni los que estaban en pista ni los que salían del banquillo . Esto nos impidió volver a despegar y alejarnos en el marcador. Parcial de 12-12 .

El último cuarto comenzó con mucha igualdad , con los dos equipos metidos en el partido, poniendo todo lo que podíamos poner ese momento al fuego, pero la voluntad divina de algún Dios iluminado haga que los rivales tuvieran la opción de tirar hasta a 17 tiros libres consecutivos por 0 los nuestros. Suerte tuvimos que el equipo rival no estuvo afortunado desde el tiro libre y el mal no fue mayor. Ante esto , nuestros hicieron lo que pudieron , aunque morimos en la acera . Parcial de 14-24


ANOTADORS: Mariano Socias (14), Juan Carlos García (4), Josep Sánchez (5), Joaquin Acosta (17), César Orrego (21), Adrián Villamayor (2).

foto001
foto002
foto003
foto004
foto005
foto006
foto007
foto008
foto009
foto010
foto011