DAKOTA ALCÚDIA 64 - Calvià 69

Ja van dues jornades seguides on la falta d’actitud, la falta d’intensitat i la precipitació en atac es passen factura contra un equip de nivell similar al nostres. Ja van dues setmanes on l’excel•lent feina que s’ha fet durant la setmana se’n va a norris, el que suposa perdre el temps per a tots si aquesta circumstància no s’aprofita.

Poca cosa a dir d’un partit totalment igualat fins als compassos finals del partit, on al primer quart l’equip calvianer es va imposar per un parcial de 16-19 amb constants intercanvis de cistelles.

Al segon quart més del mateix. En aquesta ocasió van ser els nostres els que se’n van endur el parcial per 13-10, que hagués pogut ser de 13-7 si no fos per la pardaleria dels nostres a la darrera acció del partit, que amb el segon tir lliure errat per part dels contraris, ens van agafar el rebot i van anotar, desaprofitant el tir lliure extra que li vam regalar, ja que vam estar molt generosos durant tota la primera part.

Més del mateix al tercer quart, amb una bona sortida dels nostres, però que amb els canvis va baixar la falta d’actitud que ens va costar perdre novament el parcial per un curt 19-21. Aqui es pot veure la gran intensitat defensiva del nostre equip permetent encaixar 21 punts en un quart.

I al darrer quart, tirs a la desesperada i mateixa intensitat defensiva. Falta de disciplina tàctica als darrers compassos del partit i segona derrota consecutiva.


Ya van dos jornadas seguidas donde la falta de actitud , la falta de intensidad y la precipitación en ataque nos pasan factura contra un equipo de nivel similar al nuestro. Ya van dos semanas donde el excelente trabajo realizado durante la semana se va a pique , lo que supone perder el tiempo para todos si esta circunstancia no se aprovecha.

Poco que decir de un partido totalmente igualado hasta los compases finales del partido, donde el primer cuarto el equipo calvianer se impuso por un parcial de 16-19 con constantes intercambios de canastas.

En el segundo cuarto más de lo mismo. En esta ocasión fueron los nuestros los que se llevaron el parcial por 13-10 , que hubiera podido ser de 13-7 si no fuera por la gorriones en la cabeza de los nuestros en la última acción del partido , que con el segundo tiro libre errado por parte de los contrarios , nos cogieron el rebote y anotaron, desperdiciando el tiro libre extra que le regalamos , ya que estuvimos muy generosos durante toda la primera parte.

Más de lo mismo en el tercer cuarto , con una buena salida de los nuestros, pero que con los cambios bajó la falta de actitud que nos costó perder nuevamente el parcial por un corto 19-21 . Aquí se puede ver la gran intensidad defensiva de nuestro equipo permitiendo encajar 21 puntos en un cuarto.

Y en el último cuarto , tiros a la desesperada y misma intensidad defensiva. Falta de disciplina táctica en los últimos compases del partido y segunda derrota consecutiva.


Parcials: 16-19// 13-10// 19-21// 16-19//

ANOTADORS: Rafel Pascual (4), Mariano Socias (24), Tomeu Mariano Caldés (13), Juan Carlos García (3), Josep Sánchez (4), Adrià Palau (2), Joaquin Acosta (2), César Orrego (12)